Урок з баскетболу 7 клас
Урок баскетболу
7 клас
План-конспект уроку з баскетболу для учнів 7 класу
Тема. Баскетбол
Завдання уроку:
1.
Повторити техніку передачі
м’яча однією та двома руками на місці.
2.
Удосконалити техніку кидка м’яча в кільце після ведення та подвійного
кроку.
3.
Сприяти розвитку спритності,
швидкісно-силових якостей, швидкості реакції.
4.
Виховувати працелюбність і
взаєморозуміння.
Обладнання: м’ячі баскетбольні, фішки,
секундомір, таблиця, схема.
Місце проведення: спортивна
зала.
№ з/п
|
ЗМІСТ
УРОКУ
|
Дозування
|
Організаційо-методичні
вказівки
|
І
|
Підготовча
частина
|
15 хв.
|
|
ІІ
|
1.
Шикування в одну шеренгу, рапорт,
привітання, повідомлення завдань уроку.
2.
Правила поведінки та техніки
безпеки під час виконання фізичних вправ.
Вимірювання
ЧСС за 10 с.
3.
Організуючі вправи:
-
повороти на місці,
-
перешикування з колони по одному, по
двоє та навпаки.
4. Різновиди
ходьби:
-
на носках, руки за голову;
-
на п’ятках, руки за спиною;
-
на зовнішній стороні ступні, руки на
поясі;
-
у півприсіді, присіді, руки на
колінах;
-
спортивна ходьба;
-
перехід в біг в повільному темпі.
5.
Різновиди бігу, стрибків:
-
у повільному темпі;
-
приставними кроками правим боком
уперед, руки на поясі;
-
приставними кроками лівим боком
уперед, руки на поясі
-
поперемінно правим та лівим боком,
руки на поясі;
-
біг стрибками з ноги на ногу;
-
спиною уперед, руки працюють, як при
звичайному бігові;
-
з поворотами на 360º через ліве плече;
-
з поворотами на 360º через праве
плече;
-
зі зміною руху;
-
біг з прискоренням.
Перешикування
класу в 2 шеренги.
6.
Загально-розвиваючі
вправи в парах:
а) В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки
вверх через сторони,
3-4-В.п.
б) В.п.-
ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера.
в) В.п.- ноги
нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п., 3-нахил вправо, 4-В.п.
г) В.п.-
ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво.
д) В.п.- ноги разом, руки на плечах.
1-
випади вліво-вправо.
е) В.п.-
ноги нарізно, руки на плечах. Присідання.
є) В.п.
– О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.
ж) В.п.
– присісти, руки на плечах. Вистрибування
на прямі ноги.
Вимірювання
ЧСС за 10 с.
Основна
частина
- Вправи з м’ячами:
1.
Ловіння і передачі м’яча обома руками
від грудей на місці.
2.
Ведення м’яча лівою та правою рукою на
місці з передачею від грудей партнеру.
3. Ведення м’яча лівою та правою рукою в
русі з передачею від грудей партнеру по команді.
4. Ловіння і передачі м’яча обома
руками від грудей із зміною місць у русі.
5.
Кидки м’яча в
кільце після подвійного кроку з місця.
6.
Кидки м’яча
після ведення та подвійного кроку.
-
Естафети з використанням вивчених
елементів:
1.
Ведення м’яча
зі зміною напрямку з кінцевим попаданням в ціль.
2.
Поперемінне ведення м’яча
з кидком в кошик.
3.
Швидкісне переміщення по дистанції з м’ячем
в руках.
4.
Зміна передачі м’яча
зі зміною місць в колоні.
5.
Ведення м’яча
до цілі зі слідуючим рішенням прикладів
ІІІ. Заключна
частина
1. Ходьба в колону по одному.
2. Вправи на відновлення дихання:
- зробити
повільно повний вдих;
- коротким
і сильним поштовхом видихнути через губи, складені щільно, не надуваючи щік.
3. Вимірювання ЧСС за 10с.
4. Підсумок уроку.
5. Домашнє завдання.
|
До
1,5хв.
30 с.
30 с.
2 хв.
2 хв.
2 хв.
6,5 хв.
6-7 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
25 хв.
15 хв.
8-10 передач
5-6 передач кожною
8-10 передач
8-10 передач
10 хв.
1 раз
1 раз
1 раз
1 раз
1 раз
5 хв.
2-3 рази
|
В
одну шеренгу за зростом.
Рапорт
чергового учня.
Виконувати
вправи чітко за командою вчителя.
Чіткість
та узгодженість виконання.
Розподілитись
на перший – другий.
У
колону по одному, дистанція 2 кроки.
Активні
рухи руками, слідкувати за диханням.
Дистанції
2-3 кроки.
Виконувати
біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.
Широка
амплітуда рухів.
Слідкувати
за випрямленням рук в ліктях.
Виконувати
плавно.
Не
нахилятися.
Повільний
темп і амплітуда.
Акцент
на дихання.
Працювати
в парах, відстань 4-5 кроків, інтервал 2-3 кроки.
Учні, віднесені до підготовчої групи, виконують вправи окремо з
меншою інтенсивністю.
Передачі
з відстані
3-
Вправи
виконуються в трійках.
Використовувати
потоковий метод.
Виконувати
в різному темпі.
Клас
поділити на дві рівносильні команди.
Вести
облік набраних очок команд.
Виконувати
кидки м’яча в кошик до попадання в нього.
окремих учнів.
Учні, віднесені до підготовчої групи, виконують вправи окремо з
меншою інтенсивністю.
У
спокійному темпі не порушуючи стрій.
За
командою міняти положення рук.
Зробити
максимально повний вдих.
Візначити
кращих учнів, дати рекомендації.
Повторити
техніку подвійного кроку
|
_______________ Вчитель
фізичної культури
_________________ /С. В. Бойко/
Комментарии
Отправить комментарий