Урок з баскетболу 7 клас


Урок баскетболу
7 клас



План-конспект уроку з баскетболу для учнів 7 класу

Тема. Баскетбол

Завдання уроку:

1.    Повторити техніку передачі м’яча однією та двома руками на місці.
2.    Удосконалити техніку кидка мяча в кільце після ведення та подвійного кроку.
3.    Сприяти розвитку спритності, швидкісно-силових якостей, швидкості реакції.
4.    Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.

Обладнання: м’ячі баскетбольні, фішки, секундомір,  таблиця, схема.

Місце проведення: спортивна зала.


№ з/п
ЗМІСТ УРОКУ
Дозування
Організаційо-методичні вказівки
І
Підготовча частина
15 хв.






















































































ІІ








1.    Шикування в одну шеренгу, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

2.    Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

Вимірювання ЧСС за 10 с.

3.    Організуючі  вправи:
-        повороти на місці,
-        перешикування з колони по одному, по двоє та навпаки.


4. Різновиди ходьби:
-        на носках, руки за голову;
-        на п’ятках, руки за спиною;
-        на зовнішній стороні ступні, руки на поясі;
-        у півприсіді, присіді, руки на колінах;
-        спортивна ходьба;
-        перехід в біг в повільному темпі.

5.    Різновиди бігу, стрибків:
-        у повільному темпі;
-        приставними кроками правим боком уперед, руки на поясі;
-        приставними кроками лівим боком уперед, руки на поясі
-        поперемінно правим та лівим боком, руки на поясі;
-        біг стрибками з ноги на ногу;
-        спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові;
-        з поворотами на 360º через ліве плече;
-        з поворотами на 360º через праве плече;
-        зі зміною руху;
-        біг з прискоренням.

Перешикування класу в 2 шеренги.

6.    Загально-розвиваючі вправи в парах:

а) В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки вверх через сторони,
3-4-В.п.

б) В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера.

 в) В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п., 3-нахил вправо, 4-В.п.

г) В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво.

д) В.п.- ноги разом, руки на плечах.
    1- випади вліво-вправо.

е) В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.    Присідання.

є) В.п. – О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.

ж) В.п. – присісти, руки на плечах.   Вистрибування на прямі ноги.

Вимірювання ЧСС за 10 с.






Основна частина

 - Вправи з мячами:


1.    Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці.

2.    Ведення м’яча лівою та правою рукою на місці з передачею від грудей партнеру.



     3. Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі з передачею від грудей партнеру по команді.


      4. Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі.
5.    Кидки мяча в кільце після подвійного кроку з місця.

6.    Кидки мяча після ведення та подвійного кроку.


-        Естафети з використанням вивчених елементів:

1.    Ведення мяча зі зміною напрямку з кінцевим попаданням в ціль.
2.    Поперемінне ведення мяча з кидком в кошик.
3.    Швидкісне переміщення по дистанції з мячем в руках.
4.    Зміна передачі мяча зі зміною місць в колоні.
5.    Ведення мяча до цілі зі слідуючим рішенням прикладів





ІІІ. Заключна частина

1. Ходьба в колону по одному.




2. Вправи на відновлення дихання:
 - зробити повільно повний вдих;
 - коротким і сильним поштовхом видихнути через губи, складені щільно, не надуваючи щік.

3. Вимірювання ЧСС за 10с.

4. Підсумок уроку.



5. Домашнє завдання.

До 1,5хв.



30 с.



30 с.

2 хв.





2 хв.










2 хв.



















6,5 хв.


6-7 раз



7-8 раз



7-8 раз



7-8 раз


  7-8 раз


7-8 раз


7-8 раз



7-8 раз









25 хв.

15 хв.


8-10 передач

5-6 передач кожною




8-10 передач







8-10 передач




10 хв.


 1 раз


1 раз

1 раз

1 раз

1 раз






5 хв.








2-3 рази
В одну шеренгу за зростом.
Рапорт чергового учня.
Виконувати вправи чітко за командою вчителя.



Чіткість та узгодженість виконання.
Розподілитись на перший – другий.

У колону по одному, дистанція 2 кроки.
Активні рухи руками, слідкувати за диханням.





Дистанції 2-3 кроки.
Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.


















Широка амплітуда рухів.


Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.





Виконувати плавно.


Не нахилятися.





Повільний темп і амплітуда.


Акцент на дихання.













Працювати в парах, відстань 4-5 кроків, інтервал 2-3 кроки.
Учні, віднесені до підготовчої групи, виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю.

Передачі з відстані
3-4 м






Вправи виконуються в трійках.

Використовувати потоковий метод.

Виконувати в різному темпі.


Клас поділити на дві рівносильні команди.
Вести облік набраних очок команд.
Виконувати кидки мяча в кошик до попадання в нього.
окремих учнів.
Учні, віднесені до підготовчої групи, виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю.



У спокійному темпі не порушуючи стрій.
За командою міняти положення рук.


Зробити максимально повний вдих.



Візначити кращих учнів, дати рекомендації.

Повторити техніку подвійного кроку




_______________                     Вчитель
                                                    фізичної культури       _________________   /С. В. Бойко/     









Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Як зміняться уроки фізичної культури в школі НУШ

Перелік питань вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності для учнів