Олімпійський урок у 5 класі


«З історії Олімпійських ігор»

Мета: ознайомити учнів з історією виникнення Олімпійських ігор та їх символом, з відомими українськими спортсменами-олімпійцями, формувати свідоме ставлення до необхідності занять фізичними вправами; сприяти гармонійному розвитку особистості дитини та розповсюдженню гуманістичних ідеалів олімпізму; виховувати почуття патріотизму, гордості за успіхи українських спортсменів.

Обладнання: плакати з олімпійської тематики, мультимедійна проектор для демонстрації слайдів.

Звучить спортивна музика (Муслим Магомаев - Олимпийская песня "Герои спорта" (А.Пахмутова, Н.Добронравов)

Учитель:
Спливає час, за віком вік.
Життя незмінне тріумфує.
Скрізь, де проходить чоловік,
Там завжди поруч спорт крокує.

Окраса нашого життя,
О спорт, сьогодні твоє свято.
Там пульс прискорює биття,
Де прапори твої піднято.

1. Учитель фізичного виховання

-Добрий день! Я радий вас вітати на олімпійському уроці. Сьогодні ми пригадаємо історію Олімпійських ігор, згадаємо про розвиток олімпійського руху в Україні  та видатних спортсменів  нашої Батьківщини. Я приніс  на урок символ Олімпійських ігор – олімпійський вогонь. Я хочу передати його кожному з вас, щоб запалити у вас інтерес до фізичної культури, спорту та олімпійського руху. Передаючи олімпійський вогонь, привітайтеся, назвіть своє ім’я і розкажіть, який вид спорту подобається та яким можливо займаєтесь. (Вчитель починає з себе.)

2. Класний керівник.

- Та чи багато ми знаємо про ці видатні змагання? Можливо хтось знає більше, хтось менше, а хтось взагалі нічого. Тому сьогодні ми пропонуємо вам здійснити подорож в історію Олімпійських ігор.

3. Учитель фізичного виховання

 - Ми запросили до вас на урок вашу ровесницю. Школярка з міста Тернопіль хоче поділитися з вами цікавими фактами з історії Олімпійських ігор.

(На екрані демонструється відеоролик «Олімпійські ігри. Історія та сучасність…»)

4. Класний керівник.

 - А зараз я пропоную вам позмагатися у знаннях на олімпійську тематику, пропоную вікторину.
        Чому види спорту називаються олімпійськими?
        Де зародилися Олімпійські ігри?
        Як називалися переможці Стародавніх Олімпійських ігор?
        Через який термін проводяться?
        Під яким гаслом проводять олімпійські ігри?
        Що символізують на олімпійському прапорі кольорові кільця?
        Емблема олімпіад це…? Що символізує…?
        Що таке олімпійський вогонь?
А спорт зміцнює здоров’я?

5. Учитель фізичного виховання
 - Ви, мабуть, звернули увагу, скільки наших спортсменів брали участь в Олімпійських іграх різних років. Але я хотів, щоб ви познайомилися з нашими земляками, які брали участь в Олімпійських іграх. І хай їм не вдалось вибороти олімпійських нагород, але їхні імена на завжди залишаться в історії олімпійського руху!

(презентація «Гордість твоя, Василькове!»)

6. Класний керівник
 - Щоб вам запамятався цей урок закінчими ми його коротенькою фізкультхвилинкою. Для вас її проведе учениця нашої школи , 11-класниця, Романовська Дарина, яка любить спорт, є чемпіон міста Василькова з чарлідингу, і хоче передати цю естафету вам – молодшим школярам, щоб ви прославляли нашу школу на спортивних змаганнях .

(Учениця проводить фізкультхвилинку під відео з олімпійськими чемпіонами).

 7. Учитель фізичного виховання

Дорогі друзі! От і закінчився наш олімпійський урок. Сподіваємось, що ви отримали нові знання, дізнались про те,  скільки необхідно докласти сил,  здійснити важкої щоденної роботи для того, щоб завоювати медаль, особливо – олімпійську. Пам’ятайте, у кожного є своя олімпійська сходинка, своя олімпійська висота, і щоб її досягти потрібно мати велике бажання, віру у свої сили і щоденно докладати зусиль для здійснення своєї мрії. Бажаємо кожному із вас обов’язково її досягти!
До нових зустрічей!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Як зміняться уроки фізичної культури в школі НУШ

Перелік питань вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності для учнів