Олімпійський урок у 5 класі
«З історії
Олімпійських ігор»
Мета: ознайомити учнів з історією виникнення Олімпійських ігор
та їх символом, з відомими українськими спортсменами-олімпійцями, формувати
свідоме ставлення до необхідності занять фізичними вправами; сприяти
гармонійному розвитку особистості дитини та розповсюдженню гуманістичних
ідеалів олімпізму; виховувати почуття
патріотизму, гордості за успіхи українських спортсменів.
Обладнання: плакати з олімпійської
тематики, мультимедійна проектор для демонстрації слайдів.
Звучить
спортивна музика (Муслим
Магомаев - Олимпийская песня "Герои спорта" (А.Пахмутова,
Н.Добронравов)
Учитель:
Спливає
час, за віком вік.
Життя
незмінне тріумфує.
Скрізь,
де проходить чоловік,
Там
завжди поруч спорт крокує.
Окраса
нашого життя,
О
спорт, сьогодні твоє свято.
Там
пульс прискорює биття,
Де
прапори твої піднято.
1.
Учитель фізичного виховання
-Добрий
день! Я радий вас вітати на олімпійському уроці. Сьогодні ми пригадаємо історію
Олімпійських ігор, згадаємо про розвиток олімпійського руху в Україні та видатних спортсменів нашої Батьківщини. Я приніс на урок символ Олімпійських ігор –
олімпійський вогонь. Я хочу передати його кожному з вас, щоб запалити у вас інтерес до фізичної культури, спорту та олімпійського руху. Передаючи
олімпійський вогонь, привітайтеся, назвіть своє ім’я і розкажіть, який вид
спорту подобається та яким можливо займаєтесь. (Вчитель починає з себе.)
2. Класний керівник.
- Та чи багато ми знаємо про ці
видатні змагання? Можливо хтось знає більше, хтось менше, а хтось взагалі
нічого. Тому сьогодні ми пропонуємо вам здійснити подорож в історію
Олімпійських ігор.
3. Учитель фізичного виховання
- Ми запросили до вас на урок
вашу ровесницю. Школярка з міста Тернопіль хоче поділитися з вами цікавими
фактами з історії Олімпійських ігор.
(На екрані демонструється відеоролик «Олімпійські
ігри. Історія та сучасність…»)
4. Класний керівник.
- А зараз я пропоную вам позмагатися у знаннях
на олімпійську тематику, пропоную вікторину.
• Чому види спорту називаються
олімпійськими?
• Де зародилися Олімпійські ігри?
• Як називалися переможці Стародавніх
Олімпійських ігор?
• Через який термін проводяться?
• Під яким гаслом проводять олімпійські
ігри?
• Що символізують на олімпійському прапорі
кольорові кільця?
• Емблема олімпіад це…? Що символізує…?
• Що таке олімпійський вогонь?
А
спорт зміцнює здоров’я?
5.
Учитель фізичного виховання
- Ви, мабуть, звернули увагу, скільки наших
спортсменів брали участь в Олімпійських іграх різних років. Але я хотів, щоб ви
познайомилися з нашими земляками, які брали участь в Олімпійських іграх. І хай
їм не вдалось вибороти олімпійських нагород, але їхні імена на завжди
залишаться в історії олімпійського руху!
(презентація «Гордість твоя, Василькове!»)
6. Класний керівник
- Щоб вам запам’ятався
цей урок закінчими ми його коротенькою фізкультхвилинкою. Для вас її проведе
учениця нашої школи , 11-класниця, Романовська Дарина, яка любить спорт, є
чемпіон міста Василькова з чарлідингу, і хоче передати цю естафету вам –
молодшим школярам, щоб ви прославляли нашу школу на спортивних змаганнях .
(Учениця проводить фізкультхвилинку під відео з
олімпійськими чемпіонами).
Дорогі друзі! От і закінчився наш
олімпійський урок. Сподіваємось, що ви отримали нові знання, дізнались про
те, скільки необхідно докласти сил, здійснити важкої щоденної роботи для того, щоб завоювати
медаль, особливо – олімпійську. Пам’ятайте, у кожного є своя олімпійська сходинка, своя олімпійська
висота, і щоб її досягти потрібно
мати велике бажання, віру у свої сили і щоденно докладати зусиль для здійснення своєї мрії. Бажаємо
кожному із вас обов’язково її досягти!
До нових зустрічей!
Комментарии
Отправить комментарий